Blir galen på alla jävla snö!!

Ja vet, så jävla dålig på att uppdatera!

Sitter och dricker kaffe nu och tittat på hur snön verkligen värker ner! Blir så jävla lett jag trodde juh att våren var på väg. Var i KD i helgen och köpte mig ett par röda vår skor som jag trodde jag kunde börja använda till veckan. Men icke hellre, bara att plpcka fram vinter dojorna igen och dunjackan igen.
Plus att jag och kristoffer har kommit i gång med löpningen riktigt ordentligt nu så förstör det pga av all snö. Visst kan man väl springa ändå men det går tungt och så är det jävligt halt. Så nu har jag klagat färdigt! ;)

Anledning till varför vi åkte till KD i helgen var för att titta/ köpa en soffa på wermlandsmöbler.. Så jävla maffig och snygg soffa. Vi ska mäta lite här hemma och se om hon får plats och om så är fallet så blir det köp :)


Det var den bästa bilden jag kunde hitta, men ni ser juh heltheten iaf. Ska ha sammafärg oxå :)


Nej nu ska jag slänga i mig lte lunch, blir kassler gryta och bulgur, sen bär det av till skolan för andra gången idag, tur att jag har nära.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0