Chabbla Chabbla.

Helt slut är jag efter helgens arbetande, har varit tungt när man är lite ringrostig. Jobbar juh inte så mycket nu när jag pluggar så man glömmer lätt.
Har varit på introduktion i dag inför sommararbetet i SJU timmar. Herre gud höll på att få panik, hatar att sitta still en hel dag och bara sitta å lyssna. Lyssnar gör jag för den delen inte hellre, stänger av  efter halva tiden och drömmer mig bort, lite dumt kanske för det är juh så viktigt men pallar inte.

Så nu ska jag göra mig en jävla tur på min kärrinräser runt uddeholm, det ska gå som kula så jag blir av med lite energi. Ska ha honey i koppel efter mig! (Alltså inte Wille utan Kristoffer)

Imorgon så vill jag ner till KD och köpa lite grejer inför resan, typ strandklänningar, linne och böcker. Men vettutusan om jag har tid, har juh lite att pyssla med innan jag slutar skolan. Sen så är det så jävla tråkigt att åka dit själv oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0