Lördag

Vaknade kl 06.03 i morse och var pigg som en mört! Men jag somnade om till kl tio iaf. Skönt att sova länge.
Känns som om jag har varit med om värsta fyllan, känner mig bakis som fan, ledsen, slö, huvudvärk, mensvärk och orkeslös. Kanske ett bakslag efter veckan på sjukhuset?!

Har legat i sängen i två timmar nu och halvsovit med Wille i man famn, såå mysigt. Han är verkligen det bästa som finns min lilla hund :)

Känner mig så sjukt äcklig och ful så jag ska ta och gå ut och gå runt sjön nu sen hem och duscha och göra mig i ordning för ikväll. Ponny och Lenny kommer i kväll och dricker vin med oss, ska bli trevligt:)

Puss




Kommentarer
Postat av: Äva

Haha! Ponny och Lenny =D

2010-05-10 @ 10:19:29
URL: http://avil.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0