Måndag

Nu har jag bara fyra jävla dagar kvar på praktiken sen är jag färdig, fatta va skönt. Jag har lärt mig så otroligt mycket och det har varit såå nyttigt för mig.
Nu sitter jag och Wille och äter äppelpaj med vaniljvisp  från samma tallrik, såå mysigt. Snart ska ni se att vi dricker kaffe från samma mugg oxå ;) Vi dricker iaf vatten ur samma glas, alltid på kvällen så tar jag med mig ett vattenglas till sängen och när jag ska dricka ska han oxå dricka ur glaset, han tycker det är jättehäftigt. :)
Ni tycker säkert att det låter äckligt med för mig är det kärlek<3

Nej nu ska jag ta å göra mig i ordning för bussen går om 40 min.
Ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Äva

Tiden har ju gått så sjukt fort! Helt stört att det redan är fjärde praktikveckan ju!

2010-05-18 @ 17:40:48
URL: http://avil.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0