Måndagmorron

Gomöran mörafiser! På vidrig hagforsdialekt. Huua.

Har haft sovmorgon hela helgen, så jävla skönt att få sova ut och känna sig utvilad. Har en sinnesjuk vecka framför mig nu. Från och med tisdag så ska jag gå upp kl 04.00 i fyra dagar, är det inte sjukt? Ska man verkligen behöva slita ut sig totalt för en praktik plats? Blir så jävla lett på det här. Tur att veckorna går fort redan inne på andra veckan. Trivs som bara den på avdelningen men det är just pendligen som dödar mig. Har en sjukt virrig handledare oxå, ska sånna som hon få jobba på ett sjukhus?!
Åker med bussen nu 11.50 och är framme på sjukhuste vid 14.00, jippi! Ska sova hos Sofie och Eddie i natt, så himmla snällt att jag få komma å sussa vid dem:) Guld värt, är otroligt tacksam :)

Nej jag måste upp till ica och köpa en bagge som jag ska äta på bussen. Virrigt inlägg, men hey man bli som man umgås^^ Ha det gött alla, hörs när jag piggnat till efter veckan :P



Så här glad är jag inte egentligen men man kan väl försöka.
:)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men vafan, det är väl inte Crix heller! HAHA uuh!

2010-05-06 @ 21:12:39
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0