Tisdag

Idag så börjar skolan tillbaka oxå. Ska bli kul å höra hur alla har haft det på praktiken. Enligt läraren var det jag som hade fått det värst, men tycker det har gått bra för mig ändå trotts den virriga handledaren.

Nu när jag har haft praktik har jag varken haft tid eller ork till att träna, så idag ska jag börja tillbaka efter en månads uppehåll. Tänkte jag skulle cykla till våbacken springa 3km och cykla hem. Blir fint som snus det. Bäst att börja lite mjukt sådär.
Dock blir det inte bättre för det för mormor kom upp med en stor påse negerbollar igår, och man kan juh inte låta bli att ta sig en så fort man öppnar kylskåpet.

Nej nu ska jag borst gaddarna sen dra till skolan.


Kommentarer
Postat av: Äva

Stackars Penny som haft en så jobbig praktik =( Du är så duktig =)

2010-05-25 @ 17:57:54
URL: http://avil.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0