Rörigt..

Jag har överleva veckan mot all min förmodan. Har gått upp kl 04.15 varenda jävla dag den här veckan och vairt hemma kl 18.00 på kvällen, legat i sängen kl 21.00, liv.se Fy fan!
Men den här veckan har varit otroligt lärorik, har fått varit med om så mycket, dödsfall, akuta hjärnblödningar, stroke, stråling, hjärnröntgen, BLOD, sorg, Dödsångest, Panik ångest det var till och med en patient som bad på sina bara knän att jag skulle ge honom  en överdos av morfin.
Nu tror väl ni att jag är på nån jävla psykmottagning, men ikke. Man kan inte sätta sig in i situationen om man inte är där, är nått helt annat när man är där. Och jag förstår dem(delvis isf) att de ber om en överdos för cancer är en hemsk sjukdom, sådant jävla lidande.
Jag är glad över att jag är en sådan stark person som klara av all den här röran. Annars så skulle man inte klara av en timma ens på den avdelningen som jag är på.

Te möran har jag bestämt att jag ska sova ända tills klockan tolv, ska inte gå upp förns kl tolv iaf, även om ja vaknar vid nio :P
Därefter blir den frulle, ute på en lång promenad med Wille, plugga sedan cykla till våbacken sedan cykla hem. Då kommer jag vara som en människa igen :)

Ha det bra folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0