Fredagsmys med en fyrbent är inte fy skam.

Ikväll blir det en riktigt mys kväll i min ensamhet, fast jag har juh världens finaste Wille hos mig och det är ett fint sällskap det. Trots att han inte kan prata så tror jag att han förstår mig rätt så bra ändå och jag förstår honom.
Har laddat upp med chirre och dirre och cola + lite natur godis + att jag har ätit tacos för fler än en person ikväll, men är det fredag så är det. Blir idol för hela slanten ikväll, sen blir det nog en rulle innan dom två blå stängs.

Fy fasen va mysigt det blev när allt advent mys kom upp i fönstrerna och så har jag tänt fullt med levande ljus i hela lägenheten, mysfaktor på hög nivå här^^

Nej nu ska jag stänga av dumburken som kristoffer så fint kallar min dator.

BTW, vad händer på nyår? kanske lite tidigt ute men jag vill göra nått jävla lajbans iaf :) Bäst att vara ute i tid om man ska smida lite planer.

Ha en fin kväll hörrni, Puss


Den här bilden diggar jag som fan :)  Jag och Eva drog till nöjes en lördagkväll spiknyktra, bowlade och dansade röven av oss, vi hade så kul ,så som jag och Eva bara kan ha.

Kommentarer
Postat av: Äva

Jag älskar också den bilden, trots att den är hemsk på så många sätt =P

2010-11-29 @ 22:33:24
URL: http://www.callingyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0