Ryck upp dig för faan!

Sitter i soffan å är arg. Dåligt väder, kallt, arbetslös, tankar och tjafs som jag inte pallar med + att jag har fått en finne mitt på käken och i mungipan så det ser ut som om jag har munsår. Kul liv va? Har väl bara varit arbetslös i två dagar men tanken på ordet arbetslös får mig att må illa.
Nej fy fan här kan jag inte sitta och spy galla men nån stans måste man göra det.
Skulle vara skönt med en riktigt jävla omgång med löparskorna på och springa på för glatta livet. Brukar alltid bli på bättre humör då, men jag orkar inte. Ist ska jag göra mig en kopp te med smak av passionsfrukt, mango, grädde och kola och en mörk choklad bit, stänger dom två små blå och vaknar till morgonen pigg och glad.

Hoppas ni får en fin kväll!


Finaste killen i hela världen!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tyckte bilden var jättefin jag.



Och du, du vet att du kan prata med mig om du behöver va? Finns här dag som natt <3

2010-11-03 @ 08:30:30
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0