Tankar hit och dit.

Det finns så himmla många saker jag vill göra och som jag kommer att göra har jag bestämt, men måste få tummen ur och ta en dag i taget.
När man är arbetslös så har man så mycket tid till att tänka och jag gå hela dagarna och tänker så det knakar. Men oftast så är det nått som alltid säger stop, nej så kan du inte göra eller så kan du inte tänka. Jag är väl en liten feg skit egentligen.

Imorse kom Ida och Esla hit på kaffe. Det var mys även om lilla Elsa är en brakskitare och gnällfia så är hon sötast i världen. Hon är så himmla likt Ida, så söt och så himmla go.
Det är så roligt att se Wille när Elsa gråter eller skriker för han springer dit och pussar henne i pannan och lägger öronen bakåt och viftar nervöst med svansen. Han märker verkligen att det är något som är fel, mammas lilla skrutt.

När Kristoffer kommer hem så ska vi ta tag i städning och pynta lägenheten lite inför första advent. Är sugen på att baka lite saffrans bröd också men det får vi se hur det blir med.
På söndag blir det skyltning och mys med flickorna, tror vi har gått ihop varje år sen lågstadiet kul att vi har en tradition :)

Nej nu ska jag gå ner i källaren och rota fram grejer.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är inte fegare än någon annan. Lovar att vi alla blir fega när vi ställs inför vägskäl och ska välja. Vi vill nog alla bara kasta oss ut och våga, när det gäller massa olika saker här i livet. Men det är inte så lätt när man väl står där. Finns här om du vill prata, eller behöver råd! <3

2010-11-26 @ 16:51:21
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0