Fredag och valhall mys^^

Idag så har jag varit hos Ida hela dagen. Var ute och gick 9.2 km, vilket var jävligt skönt för jag har inte gått en enda långpromenad denna vecka. Sen beställde vi mat, gosade med Ester och Elsa som bara den, finaste flickorna det!
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Ska äta fläskytterfile med rosmarin, klyftpotatis och massa bea sås. Bli gott för magen dä.
Sen blir det att dra upp på hockey, Redskins spelar ska bli spännande :) Sen bli det nog hem och dyka i bingen är så himmla trött så jag tror jag stuper snart. 

Imorgon är det helloween fest, ska bli såå kul. Lägger upp bilder imorgon kväll på min outfit ^^ kommer bli så jävla nice! 


Broder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0