Magsjuka

För några dagar sedan så satt jag och var så kaxig över mitt immunförsvar som var så himma bra. Nu ligger jag här i magsjuka. På söndagen nöp det till mig i magen så det var bara att spinga hem från jobbet. Hela söndagskväll och natten tillbringade jag på toaletten men en hink i näven. Det var den värsta kvällen och natten jag har varit med om, fy fan! Trodde helt ärligt att jag skulle dö, då kan ni tänka er hur jävla dålig jag var.
Har inte ätit en smula sen söndag kl 12, ska ta mig en smörgås och se om jag får behålla det.

Fick juh en jävla hacka tillbaka på skatten oxå, så det blir att köpa nya fälgar till bilen och ett par nya arbetskor och så blir det nog lite över till shopping oxå:)

Nu ska jag kolla på BB och dricka blåbärssoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0