Dag 2

Helt slut i kroppen! Nyss varit ute och en jävligt snabb promenad med Wille i en timma. Herregud den lilla hunden är  fan inte dålig på att gå fort ojoj, svetten lackade kan jag säga. Wille blev oxå trött efter promenaden han ligger på rygg i sängen och sover, dud!





Har även kört ett pass med styrka nu i 25 min, ben, armar och mage. Funderar på att ta en proteindrink men jag vet inte om jag får göra det nu när jag går på LCHF diet, nån som vet?

Idag har jag käkat:

Frukost: Turkisk yoghurt med lite grädde och massa blåbär, ett stekt ägg och två koppar kaffe.
Lunch: Kasslersallad med fet dressig och ett stort glas vatten.
Mellis: Kaffe och två finn crisp med ost och skinka på och smör givetvis.
Middag: Har vi inte ätit ännu, men det blir Strak köttfärsoppa med en creme fraiche klick i eller Köttfärsbiffar med tzaziki och en grönsallad.

Frukosten var grymt vidirg, konsistensen var som creme fraiche!


Flyter på med lite jobb nu och oxå, skönt. Ska jobba ons,tor,fre,lör,sön, gilla! Ska vara hos mina favvo pojkar :)
Mina favvo tjejer kommer hem oxå, Madde och Maria ingen bli lyckligare än jag :D Trotts mycket jobb så ska vi festa och träffas och umgås har jag bestämt! (Trotsar dieten med alkohol, kall ja)


Till måndagen så ska jag mäta mig och se om det har försvunnit nån cm, uppdaterar er om fallet är så :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, creme fraiche-konsistens :) Det skulle vara något för mig det, som gillar att äta creme fraiche med sked, haha :D Ska bli riktigt skönt att hänga med dig och Maria :) <3

2011-02-08 @ 16:24:03
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: Äva

Åh, älskar turkisk jogge med blåbbe! Och ska du dricka alkohol så ska du ta starkt rödvin, det är det minst kolhydrater i =) Jag tror inte att det är någon fara att dricka proteindrink, men du kan ju kolla på innehållsförteckningen om den innehåller mer än 10 gram kolhydrater per 100 gram drink =)

2011-02-09 @ 16:21:23
URL: http://www.callingyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0