Dag 3

Jobbat heladagen idag, från 7,30-15.30 skönt att få långa pass. Imorgon blir det ännu längre, ett 13 timmars pass väntar 7.30- 20.30.
Så idag har det inte blivit någon långpromenad eller styrka. Gick iaf till abbortorp fram och tillbaka 30 min sammanlakt, sen blev det en rask promenad till järnbolaget ca 40 min sammanlakt så det är väl bättre än inget iaf.

Frulle kl 06.00: Ett kokt ägg, 1 dl lättfil med linfrö och kaffe
Frulle två:9.30 Omelett rulle med bacon curry röra och två koppar kaffe.
Lunch: Stark köttfärsoppa från igår.
Mellis: En halv rå lunchkorv(?) två gukstavar och kaffe
Middag: Stuvad blomkål, en stekt lunchkorv och en stor sallad med fetaost.

Av denna diet så kan man bli trög i magen då läste jag att man skulle dricka te med två matskedar smör i, hur äckligt är inte det? Tror jag snappsar lite olja med linfrön i ist, kanske inte mycket bättre det?

Just nu gör jag tre saker samtidigt, bloggar med en hand, killar Wille på magen med den adnra och tittar samtidigt på halv åtta hos mig, inte beeeet ja^^,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0