Fredag

Ojojoj herregud va mätt jag är! Det är väldrigt lätt hänt att man trycker i sig liite för mycket när man äter lchf, det är juh såå gott! Nu till middag så gjorde jag cheeshamburgare med bacon, ägg sallad och lite wok grönsaker. Sjuuukt mätt, men sjuukt gott var det!

Imorgon är det dop för Elsa, så jag har nyss duschat, målat naglarna , noppat brynen och smörjt in mig i brun utan sol. Flsakan jag har köpte jag på ica med Madde vet jag får några år sen, Dove - för mörkhyade HAHA! Passar juh bra till mig ;), får väl se vad det blir för resultat.



Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej på dig! :) Ursäkta om du inte vill ha en sån här kommentar.. Men just nu har jag en jättebra tävling på min blogg där du kan vinna en tandblekning från simplesmile, ett utav Sveriges bästa! Allt du behöver göra är i princip att kommentera! Kika gärna in och missa inte det. :D



http://caydens.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-en-tandblekning.html

2011-03-01 @ 12:31:09
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0