Lycka

Idag mår man som man förtjänar. Men det är lätt värt huvudvärk,spya och en mage som morrar.
Hade det riktigt trevligt igår i GODA vänners sällskap, ses alldeles för sällan vilket jag tycker är synd. Men kul hade vi iaf, dansade så att fötterna krampade. Gick hem dirket efter det stängde, vilket var tur annars så hade jag förmodligen varit sängliggande idag.

Har inte skrivit om LCHF dieten nått, har jobbat så mycket så jag har inte haft tid. Vi har kört LCHF i sex dagar nu och i morse när jag ställde mig på vågen fick jag en chock (stavning?). Jag har gått ner 2kg!!!
Kristoffer har oxå gått ner 2kg. Helt sjukt! Om det ska fortsätta i en sådan rasande fart så har jag inte många veckor kvar till mitt mål. Härligt! Fan va taggad jag är! Beach 2011 Woop Woop!
Kan ju säga att vi mår så himmla mycket bättre, man känner sig mycket fräschare och renare på nått vis.
Denna vecka har jag inte hunnit att träna så mycket som jag har velat, får hoppas att jag får mer tid till det nästa vecka.

Nu ska jag gå och mysa med mina killar, sen blir det en promenad i det sköna vädret innan jag drar på jobb!

Ha en fin dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0