Babbel

Dricker mitt morgon kaffe och kollar på super g, riktigt bra tycker ja!
Funderar på vad jag ska hitta mig på med under dagen fram tills jag börjar jobb kl tre.
Allt jag hade på listan denna vacka är redan klart, damsuga,torkagolven och städa badrummet.
Det får blir att laga nån smarrig lunch och göra matlåda och ta en lång rask promenad med Wille. Är bara fyra minus ute. Vill att våren ska komma så jag kan få börja använda mina nya snygga stövlar och nya jacka. Men framför allt ser jag fram emot värmen, solen. Skulle inte sitta helt fel med en resa i sommar med ett gäng kompisar. Fasen va kul det skulle vara! 

Håller forfarande på med lchf, denna vacka har det varit svårare med sötsuget förmodligen för att jag fuskade i måndags och åt några gelé hjärtan och en mini kladdkaksbit. Triggade igång sötsuget, inte bra.

På lördag är det dop för Elsa och jag ska få äran att vara gudmor:) Ser verkligen fram emot det. Dock kommer jag inte att orka hålla henne för tjejen vägen över 8.5 kg typ, så det får bli min bror Linus som får hålla henne.



Planer på käk idag:
Frukost: Två ägg och en fincrisp skiva och ½ dl fil med linfrön
Lunch: Räksallad
Fika: Kaffe
Middag: Lax med grönt och nån fisk sås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0