Sjukt bra dag.

Eller den kunde ha börjat bättre. Tog bilen till jobbet idag, så jävla trött så jag orkade inte gå. Satt i godan ro i bilen och funderade, åkte för bi asplundskolan, tranan, nice in och när jag var bort vid Altans ungefär började jag och funderar på vart jag egentligen ska?! Fick tvärvända bilen och åka tillbaka mot tranan. Herregud virrig tjej!
Helgen har satt sina spår tror ja minnsan.

Slutade kl 11.00, åkte hem och tog en långpromenad med Wille. Sen har jag bara legat i soffan och kollat BB hela dagen typ. Var bort till styrkan en sväng förut men var så jävla omottiverad att träna så det fick bara bli 30 på löpbandet. Men som jag alltid säger, bara jag tar mig dit och tränar lite så är det bra. Så lätt hänt att man bara stannar hemma för att man inte orkar komma iväg.

Nu ska jag titta på "En stark resa" med  Ullareds pöjkan ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0