Bästa vän

Sitter hemma i soffan och dricker kaffe och kollar på os. Att vara sjukskriven är nog det tråkigaste som finns. Jag får panik av att inte kunna göra nått. Känner mig inlåst i min egen lägenhet. Kan inte ha Wille hemma hellre för jag pallar inte att gå ut och gå med honom, Jimmie är en klippa att ställa upp när längtar blir för stor efter min lilla snos, det värdesätter jag högt! Penicillinet börjar sakta men säkert ta form, foten är inte lika svullen och smärtan är inte lika svår. Så det kommer bli bra det här, med mycket vila och massor av piller så blir det bra hoppas vi. Utöver allt detta mår jag sjukt bra, har en pojkvännen som gör mig galen (på ett bra sätt) <3!! Lycklig tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0