God jul

Inser nu att jag borde vara mer ledig än vad jag är. Speciellt på högtider. Jobbar 23 24 25 26 27/12 ,fyra kvällar 12.00-21.30 och en sketen dagstur. Trött på mig själv att jag tar på mig för mycket i vanlig ordning.
Som ikväll har vi vänner hemma på uppersittarkväll, men ja jobbar, julafton jobba jag till halv tio, innebär att jag inte kan vara med honey och hans släkt
Jobbar juldagen till två, får vara med och fira jul efter det, sen hoppas jag att jag får vara med mina vänner som kommer hem från olika ställen på kvällen.
Resten av julen ser lika ut alltså jobb!
Jaja, nu är det slut gnällt. Vill iaf önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år. :) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0