Midsommar helgen

Den här helgen slår många andra helger, otroligt fin, galen, mysig och skön. Har haft tre dagars ledighet, Fredagen var det bröllop, som var hur fint som helst! Jag som inte är så blödig av mig grät så fort nån öppnade munnen och sa nått fint. Önskar Eva och Pontus all lycka i framtiden och jag vet att  de kommer vara tillsammans hela livet ut.
Lördagen sov vi till kl två typ, frukost på sängen och en massa mys, dagen kan väl inte börja bättre?! Åkte upp till Lysvik till mor och far, proppade i mig mat och låg och chillade i solstolen, fett nice! Kvällen och natten var grym, bärre och shot hos mig, sen nakenbad och massa mys och snack uppe i skogen med fina människor!¨
Helgen kunde inte ha varit bättre.
 
Nu har jag nyss kommit hem från styrkan, sitter och trycker i mig kvarg, det står mig upp i halsen.
Nu blir det duschen sen ev upp till höljes med ett gäng grabbar.
 
Hoppas det är bra med er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0