Pengar

Denna månaden har pengarna bara runnit mellan fingrarna på mig, herre gud vad jag "vrir å handler". Dock har jag lakt pengarna på bra saker som jag behöver, typ iaf :)
Jag har haft räkningar på 54000:- kronor! ehh?! Nu undrar ni säker vad jag har köpt för 54.000:- men det är inte så farlit som det låter
Har betalat av ett lån på csn helt å hållet, tycker det är sjukt onödigt att ha lån över sig om har pengar att betala tillbaka. Köpte en ny dator igår, eftersom min är 4 -5år gammal och seg, Blev ägara till ett par jeffrey campbell skor och  sen vanliga utgifter hyra, el, mobil osv..

Idag har jag min enda lediga dag på denna vecka, tänkte att jag skulle vara hemma och städa laga mat osv. Men ikke, promenad med mamma, åka upp till x-är och hämta mina nya löpar skor (är absolut de skönaste löpar skorna jag någonsin har haft på min fot, rekomederar de stakt) Nike air pegasus +28 black/vivid grape 1200:- de är värda varenda krona kan jag lova! Sen blir det träning och tillsist umgås med annie!

Stridigt inlägg, men ähh!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0