Proppmätt!

Idag är det en tvärtemot tisdag. Brukar alltid vara grymt taggad för body combat , äta bra och regelbundet hela dagen komma hem på kvällen och äta massa protein typ.
Men idag, sjukt trött! Ringde och strök mig på combat, gjorde kyckling och potatis bollar med bea?! Ligger i soffan nu och dör lite. Ingen lust med nått. All energi jag har lägger jag på jobb! Är det så det ska va?
Har iaf tagit ledigt hela helgen och drar till Göteborg. Det var sju eller åtta veckor sedan jag var ledig en hel helg, sjukt jag vet. Just därför jag inte har lust eller ork till nått just nu. Ska bli fett att komma bort ett tag och se nått annat än jobbet ;)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0