Tisdag

Precis klippt 5km i vågbacken med Pappa, Aston och lilla Wille. Sjukt skönt att gå fort och babbla en massa med pappa :) Inte en tyst minut är det då! :)
Nyss hällt upp en kopp svart kaffe och en banan blir det till mellis, får väl käka nån macka inna jag dra iväg på träningspass nr 2, Body Combat i 60 min inte att leka med, svetten sprutar, precis som det ska vara:)
 
Var uppe till ica och hämtade ett paket från nelly som jag beställde för 14 dagar sen kanske och fick det idag?! Sjukt dåligt, fick 60 spänn som plåster på såren?! Öhh?
Kan lägga upp bilder på skorna sen.
 
Nej nu ska jag lägga mig rak i soffan, surfa lite sen kommer väl Evelin och drar vidare till styrkan :)
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0