Bääää..

Man drar bara in hot pantsen till string så löser sig allt!

Sjukt bra dag i Stockholm för övrigt, bra drag bra drinkar bra folk, gillört!

Så mycket jag har pratat ikväll/ natt har jag inte gjort på länge, en jävla massa bra snack lättar hjärtat betydligt!
Sedan har jag kommit fram till en sak, jag måste vara syns, känner på mig saker som ska hända och som sker nästa minut, läskigt!
Sedan att jag läser vissa människor som en öppen bok gör mig glad, typ iaf..

Nu är det Natta efter en mindre vild ute kväll ;) !!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, fylleblogg? Goding! Jag saknar dig och vill träffa dig snarast! <3

2012-09-02 @ 10:14:52
URL: http://madeinsweden.blogg.no
Postat av: Anonym

Haha, ja det kan man säga att det var. Varför ska man vara så jävla duktig att skriva då för? ;)
Saknar dig med, jag hoppas jag är ledig under helgen så kaan vi ses:)

2012-09-05 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0