Nya möjligheter.

Ny månad, ny vecka, nya dagar! Fan va härligt, snart är våren här ska ni se :) Är riktigt trött nu på vintern och allt vad det innebär.
Idag har jag och min finaste varit i KD hela dagen från morgon till kväll. Var till Ikea och handlade lite smått och gott typ som toaborste, diskborste och värmeljus.
Åt thaibuffe på bervik och strosade i affärer. Slog på stort och köpte ett par skinn stövlar på scorett som jag har haft ögonen på länge men har tyckt att de har varit alldeles för dyra, men i dag slog jag till och jag är mer än glad. Hur kan man vara så galen i skor så som jag är?
Sen drog vi till Eva och Pontus på fika och kollade nya lyan, mycket trevligt!

Imorgon så ska jag och Kristoffer börja på en diet nämligen LCHF. För två sommarar sedan så körde jag Gi i två veckor har aldrig mått bättre kan jag säga. Men jag måste prova nått nytt, tycker det är kul och jag är nyfiken så varför inte?!  Så inga light produkter här inte, det ska vara 40% grädde, 34% crem frech, festa ostar osv. Tanken får mig att må illa med allt fett man ska trycka i sig, men jag ska prova. För om man aldrig provar så får man aldrig veta.  Rivstartar morgondagen med ägg, bacon och en kopp kaffe heslt med grädde i men det har jag ingen så det får duga med mellanmjölk.
Återkommer om det blir några nämnvärda resultat ^^,


Kommentarer
Postat av: Frida

Snälla Lina blogga om hur det går med dieten, hur du mår, effekter osv...jag tycker det är så himla intressant! Kram Frida

2011-02-07 @ 20:15:20
URL: http://fridasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0